Hemmaplan

Kom hem för cirka två timmar sen från matlagningen som jag har efterskolan på onsdagar. Det är faktiskt ganska roligt ibland när man känner att man orkar. 
Hade två prov idag, psykiatrin gick hyfsat bra tycker jag medans jag inte fattade en skit av svenskaprovet. Hade verkligen pluggat in alla anteckningar vi hade fått sen kom det EN fråga om anteckningarna, EN? Fattar ni hur sur jag blev när jag kunde om alla författare sen ville hon bara veta om en. Usch. Resten av provet var svårt och jag fattade inte ett piss iaf. 
Ska ta tag i lite plugg snart hade jag tänkt sen blir det nog en tidig kväll eftersom mitt huvud håller på att sprängas. 
 
Min dator är verkligen cp går inte lägga upp en fucking bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0