Helgen

Helgen har bestått av lite festligheter och även lite myskvällar.
Fredagen spenderades hos Isabell där det var lite festligheter för henne eftersom hon fyllt år i veckan. Vi var massa tjejer där tills hon och Julia for på krogen. Jag for förbi Sonia en sväng efter det och sedan till Louise. Somnade hemma i sängen cirka 4. 
På lördagen vart det lite firande för Lina som också fyllde år i veckan. Vi spelade kubb, åt massa gott och såg eurovision.
Igår kidnappades Isabell, först till bodaborg och sedan till lillakina och blev bjuden på mat. 
På kvällen tog jag en tripp till Sonia och blev dessutom rikare på vägen haha.. Hon fick klippa mig och sedan pallrade jag mig hem igen!
 
Lånar två bilder av Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0