LOV

Har haft en väääääääldigt lugn helg måste jag säga! 
I fredags for jag till Sinicca där även Isabell och Julia höll till. Vi såg lite let's dance och dansade väldigt mycker själva haha..
Lördagkväll for jag till Moa som hade sin systers lägenhet över helgen. Där var även Elin och Crickan, vi satt mest och pratade och såg lite tv. Senare kom ytterligare några av Moas klasskompisar för att hälsa på. Vi for sedan på max och åt och det slutade med att jag och Moa satt kvar där själva till cirka halv 2 då det kom nåra boys och minglade sönder med oss haha.. Vi fick skjuts hem och somnade vääldigt gott!
Jag sov även där igår till idag och vi har typ mest spelat cod, sett film och lekt med kisseungarna. Vi unnade oss även massa onyttigheter hehe.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0