Kvällen

Kvällen har först bestått av bad med Lina och Anna sedan umgicks vi med Emil en liten stund innan det blev hg. Kom hem vid cirka halv 10 och har bara legat och slöat vid datorn sen dess. Fick nyss en fetttttt värk i min döda tand som jag egentligen inte borde ha eftersom att den är död så jag ska egentligen inte ens känna av något. Trodde seriöst att jag skulle börja grina nyss, fick panik för det gjorde så ont. Sprang ner och slängde i min tre alvedon, drack vatten, försökte värma tanden (?), gjorde massa konstiga grejer. Nu har det iallafall gått över och kan egentligen inte vara lyckligare. Tandvärk måste vara det mest smärtsamma värk man kan ha..
Lånar denna smexiga bild från Anna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0