When you love someone but it goes to waste, could it be worse?

Har bara kvar tre dagar av praktiken nu, söndag tisdag och torsdag. Fast börjar ju på en ny praktikplats direkt efter det och det ser jag inte fram emot alls:) Kan iallafall berätta att jag fick en akuttid hos tandläkaren imorse för jag har haft så äckligt ont i en av mina framtänder sen i söndags. Kom dit vid halv nio, vart seriös plågad till döds kändes det som, hon knackade och bankade och ryckte och satte en kall tuss och kunde faktiskt inte hålla tillbaka tårarna. Flännande inte men kan erkänna att det rann två tre tårar men det gjorde så fruktansvärt ont. Och inte nog med det, då säger hon att dom måste bårra ett hål rakt in i tanden för att kolla om den lever:) Fick många sprutor både i tandköttet och i gommen. Bedövningen tog aldrig på just den tanden så fick ytterligare nån spruta, efter en stund såg det ut som jag hade stoppat upp 5-6 snusar under läpppen haha.. Dom borrade iaf hål och rensade hela tanden och borrade mer och gav mig en spruta i tanden och gud vet vad.. Såklart hade min framtand dött och efter 2 timmar fick jag fara därifrån, dock är inte tanden bra utan måste tillbaka två gånger till om cirka en månad då dom ska göra en rotfyllning. Ja, dagen har inte varit så bra, nu är de fel på båda mina framtänder, skulle inte förvåna mig om dom lossnar också:)
Bild från i helgennnn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0