Livet är meningslöst

Sitter i köket med Molly och Josef just nu, Amanda och Alma är och äter nere i stan. Idag var det myrinvation i mitt och mollys rum så vi har flyttat ut till soffan istället men Josef gick och köpte myrspray så dom flesta är borta men jag vägrar då flytta in där igen:) Ikväll ska vi ner till staden och hitta på något kul men jag överväger att stanna hemma.. Är så jäävla trött och mår typ illa, måste ha ätit nå konstigt eller något. Känner mig så lame om ja stannar hemma en fredag och om jag går ner med dom kommer jag måsta vänta till typ jätteee sent för ja vågar ju inte gå hem själv mitt i natten men vi ser väl hur det blir. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0