Tidsfördriv

1. Vad heter du? Fanny Pettersson

2. Hur gammal är du? 16, fyller 17 i sommar hihi
3. Vart bor du? Skellefteå, centrum
4. Hårfärg? Brunett
5. Ögonfärg? Grön/blå
6. Hur lång är du? 155 cm

7. Kär? Kan nog mer kalla det olyckligt kär
8. Singel eller upptagen? Singel
9. Hur många har du kysst? Det har jag inte räknat
10. När och vem kysste du senast? Olivia, igåår
11. Har du hånglat med någon av samma kön? På fyllan
12. När hade du senast sex och med vem? Förra helgen, spelar ingen roll vem det var
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? 11 månader och två veckor typ, var dock i 6an
14. Dumpat någon? Jasi
15. Blivit dumpad? På sätt och vis, ja
16. Vad för killar föredrar du mest? Dom ska lukta gott, inte vara ''blyga'' att visa vad dom känner osv.
17. Vad har du för mobil? Iphone 5
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Resa, shoppa spara.
19. Favoritland? öh ingen aning
20. FavoritfärG? På kläder typ vitt, rött är sjukt snyggt men bär aldrig det..
21. Film? Ingen aning, finns massor
22. Bok? Läser aldrig böcker lol
23. Killar eller tjejer? Ja i förhållande syfte killar, men annars så rockar tjejer.
24. Vad gillar du mest med dig själv? Sånt här kan inte jag svara på
25. Vad gillar du minst med dig själv? Min längd
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan- Kan inte nämna EN person men mina närmaste vänner och min familj!
27. En person du älskar- Finns flera
28. En person du hatar -
29. Ut och festa eller myskväll? Beror på vilka man umgås med och vilket humör jag är på
30. Saknar du någon just nu? Yees
31. Vad är det bästa som hänt dig? Kan säga ett av de roligaste jag gjort i mitt liv var klassresan i nian
32. Beroende av något? Mat
33. Ditt livs största misstag? no idea
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Omöjligt haha
35. Har du några tatueringar? Ja
36. Piercingar? Öronen och naveln
37. Vem är mest lik dig? ingen typ
38. Har du någon förebild? nja, eller skulle vilja bli lika duktig som min syster på att hantera pengar lol
39. Vad ska du göra idag? Är inte så länge kvar på dagen så ska sova
40. Vad är det värsta du vet? Att typ bli besviken, eller när man får falska förhoppningar eller när man har sett fram emot någonting jättelänge sen blir de inte av.
41. Vad är det bästa du vet? Mat, vänner
42. Vad åt du senast? Nudlar
43. Vad vill du ha just nu? Massa pengar så jag kan få shoppa massa nytt!! Och godkänt i matte
44. Vad köpte du senast? Mat
45. Vem är din favorit kändis? bra fråga
46. Vilken är din favoritställning? haha asså
47. Tränar du? Ja
48. När går du och lägger dig? Helt olika, lägger mig typ i sängen klockan halv 11, 11 men somnar inte förrän 1 typ
49. Vad är klockan nu? 23.22
50. Är du nöjd med ditt liv? Yeeeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0