Onsdag

Tror att jag sovde alldeles för mycket igår till idag, brukar egentligen somna kring 1 typ men somnade vid halv 11, och endå var jag så sjuukt trött imorse. Gick iallafall till skolan och hade två lektioner, + stöd (är ett retard som inte kan matte) och det slutade halv 12 och efter det så hade vi en lektion kvar som började halv 2, där satt vi och väntade till ungefär kvart i 1 och då fick vi veta att vi inte hade någon gympa, wiho. Jag satt dock endå kvar med Paulina, Elina, Mickan och Elin ett bra tag. 
Ikväll har jag varit och åkt skriller med Sofia Malin Emil Max & Joel, vi avslutade tidigt eftersom det var ruskigt kallt. 
Sitter nu i sängen och är inte ett dugg trött men ska sätta på någon film och försöka sova endå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0