Jag vill ha dig

Jag vill ha dig och inte dina vänner, var aldrig orolig det är bara du som gäller för mig. Jag vill känna av din närhet, ärligt, din kärlek är vad jag saknar. Har svårt att bryta ner i ord vad du har för betydelse för mig. Skit i vad dom tror, jag vill ha dig. Har en känsla inombords som är för stor för att styra, det är dig jag vill ha mest, dig och ingen annan. Du är otroligt speciell när du bara är dig själv. Du är den enda som jag känner att jag inte bara vill ha som en vän till mig. Om jag fick chansen skulle jag ta den, inget snack om saken. Du är världens bästa.

Kommentarer
Postat av: Sara

Så jäävla snygg

2013-03-06 @ 21:35:51
URL: http://trillingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0