He got something special

Slänger in lite av varje i samma inlägg!
Var sjuk i både onsdags och idag. Krigade mig dock till skolan i Onsdags för den goda lunchen, fick knappt i mig då mat för jag hade så ont i magen.. Som jag förövrigt fortfarande har. Fick lov att gå till skolan imorse också för att göra bort ett engelska prov men efter det så bäddade jag ner mig i sängen igen. Har knappt sovit något sen i tisdags. Nog om mitt magont!

Var i umeå i tisdags med Amanada och Malin, donken for life säger jag bara!

Anton for även till thailand idag och jag kan inte vara mer avis, Olivia är ju också där och hon sitter och skickar så fina bilder och jag öööönskar bara att jag också kunde få vara där. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0