Starting to forget the way you look at me

Min helg har varit kanoners! Hade grymt kul i Medle på övernattningen, sen idag vaknade jag ju upp där och drog hem nästan direkt, då for jag på stan med Molly och sen nu ikväll har jag varit med Ella sen ringde Emil och då var vi med han Erik och Nisse. Vi åkte runt till olika spökhus och jag kan lova att jag höll på att pissa ner mig när vi gick in i det, det började bra, sen efter en stund kom det en fågeljävel och flög typ rätt emellan oss, sen en till. Usch.. Sen for vi till ett annat hus men vi gick inte in där, det hände egentligen ingenting speciellt förutom att lampan där som var på utsidan släcktes och tändes ungefär 3 gånger när vi var där. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0