level up

Idag vaknade jag till vid 20 över 8, jag trodde verkligen att jag hade försvovit mig och att det var skola av någon anledning så jag slängde mig upp ur sängen och höll typ på att svimma förj ag reste mig så jädrans fort. Insåg sedan att det var lördag och att jag kunde somna om. Gårkvällen var underbar, det började med att Julle hade varit gullig och köpt med en cheesburgare till mig från donken, jag blev överlycklig. Sen på kvällen var vi ju på brännan med våran gamla klass 9c, vi åt och busade på. Sen på kvällen for jag och molly till hjogg och var där till ungefär 1 då vi fick hämtning. Nu ska jag upp och fika sedan iväg till Medle för att spela match mot föräldrarna! Uppdaterar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0