Har inget liv

- OM DIG/ ALLMÄNT -
Hur gammal är du? -  16
Hur lång är du? -  typ 155 höhö.. 
Har du några piercingar/tatueringar? piercingar
Vilken skola går du på? -  balder
Vad vill du bli när du blir äldre? - inte bestämt mig helt än..
Har du syskon? - yes
Vart bor du? -  skellefteå
Är du nöjd med dig själv? - kan jag väl inte påstå
Vad tror du andra får för intryck av dig? -  inte vet jag?
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? - finns väl några men typ.. fiskbullar?
Din naturliga hårfärg? - blont

- SENASTE -
Som ringde dig? -  Filippa
Som smsa dig? -  liv
Som du smsa? -  Emil
Som du kramade? - Sonia
Som du kysste? - min älskling
Som du slog? - inte vet jag
Som slog dig? - ingen
Som du dela dricka med? - emil tror jag

- KÄRLEK -
Hur många gånger har du varit kär? -  riktigt kär har jag bara varit 2 gånger.
Har du blivit dumpad? - Någon gång i livet ja
Har du dumpat någon? - yes
Är du romantisk? - såklaaart haha.
Kärlek vs sex? -  kärlek
Ditt längsta förhållande? - cirka ett år, fast det var typ i 6an (inte så seriöst)
Vad faller du för hos killar? - Typ leendet och om dom är närgångna tyypp
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - ja varföri nte
Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? -  typ kalla en för ''hjärtat, gumman'' osv

- ANVÄNDER DU... -
Deodorant? - yesbox
Parfym? - aarå
Kjolar? - nepp
Klänningar? - händer inte ofta
Hoodtröjor? -  japp
Hårmousse? - nä
Hårspray? - ibland
Klackskor? - sometimes
Body spray? - nej
Rouge? - japp
Foundation? - nej
Ringar? - ibland
Mössa? - på vintern ja
Hårband? - när jag tränar ibland
Nagellack? - sällan

- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -
Har du druckit så mycket att du spytt? - yesbox
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - ne
Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - nej
Har du strulat med en främling? - tror ej de
Ljuger du ofta för dina vänner? - nej
Har du tagit en väns pojkvän? - nej
Har du hotat någon? - nepp!
Har du mobbat någon? - har jag säkert

- VEM/VILKA... -
Är din bästavän? - Typ molly, sonia, amanda sofia och malin
Saknar du? -  deru
Vill du träffa just nu? - amanda
Stör du dig på? - kaxxiga personer.
Skrev åt dig senast på facebookchatten? - kevin
Vem puffade dig senaste på facebook? - orkrar iinte kolla, hatar puffar kollar aldrig.

Vem skrev du senaste med på msn? - använder inte det längre

Vem kommer du träffa imorgon? - mina fina
Vem har du inte träffat på länge? - finns många
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu? - Molly 
Festar mest av dina vänner? - höhö finns många
Är snyggast i klassen? -  typ anton eller mustafaxD
Skulle du vilja se ut som? - finns många som jag gärna skulle byta utseende med

- JA/ NEJ FRÅGOR -
Är du helsvensk? - ja
Är du glad just nu? - nej
Har du en hund? - nej
Har du en katt? - ja
Har du varit utomlands nångång? - ja
Är du blyg? - ibland kanske
Ska du ta körkort? - direkt när jag fyller 18
Ska du tatuera dig/pierca dig? - aa
Har du en egen dator? -  ja
Är dina föräldrar skilda? - nepp
Mår du bra just nu? - har mått bättre:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0