give me some love

Ikväll har jag och Olivia inte gjort så mycket, först lagade vi middag sen efter det så hände nått obeskrivligt. Vi har ju som alltid ''inbillat'' oss att det ''spökar'' hos Olivia men jag kan säga att nu tror jag verkligen på det. Vi satt nere vid bordet och åt sen hade jag ställt en pall vid tallriksskåpet för ja skulle plocka ner lite saker, sen gick vi upp och då hörde vi hur nått flyttades där nere, jag tittar på Olivia och det låter igen. Olivia skriker så jävla högt och jag hinner inte ens reagera innan Olivia har slitit in mig på toan, hon slet så hårt att jag fick rivsår på axeln, sen hoppas Olivia upp i mitt knä för ja satte mig på toastolen direkt, sen just när hon låst så slår någon på toadörren, vi börjar typ grina och håller typ på att dö. Och det var ingen hemma, när vi hade suttit där i typ en kvart så låses ytterdörren upp och Anders kommer hem, vi springer ner och då är pallen som ja ställde vid tallrikskåpet flyttad till andra sidan av rummet och anders hade inte ens hunnit klä av sig, han stod i hallen när vi var nere. Usch, sen går vi upp och Anders går ut till bilen igen, då hör man hur gallret som dom har i trappen börjar skaka, senare på kvällen så går Colin in i Linneas rum och stället sig och stirrar in i ett hörn, jag och Olivia ba what? Sen börjar han störtgrina, feeettt hemsk.. Sen for vi hem till Linnea och var där! Nu ska vi typ se film sen sova, puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0