Tråkig fakta om mig

Namn: Fanny Olivia Pettersson
Ålder: 15, 16 om tre veckor!!!
Längd: 1.55xD
Sko-storlek: 36
Född: skellefteå
Bor: skellefteå
Gör just nu: ligger i min säng

 

 

Allmänna frågor:
Nämn tre bra saker hos dig själv: Bra humorxD, bra på att lyssna när folk är ledsna, sista vet jag inte
Nämn tre mindre bra saker hos dig själv: Förlåter förlätt, Kort, Dålig i skolan
Vad är du rädd för: kryp
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: haha vetinte, är ganska bra på att ljuga
Det roligaste jobbet du haft/har: inget
Har du körkort och egen bil: nej
När tog du ditt körkort: -
När grät du senast: förra helgen tror jag
När skrattade du senast:ikväll nån gång
Vem åkte du bil med sist: Olivias mamma
Vem åt du mat med sist: Olivia
Vem sov du hos sist: Olivia
Vem sov hos dig sist: Olivia
Vad var du rädd för när du var liten: Att vara själv
Vad ville du som liten bli, när du blev stor: HAHA typ djurskötare eller nå sånt skitxD
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: räknar inte
Värsta smärtan du råkat ut för: Vet inte
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Mina fina vänner
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Mycket
Har du någonsin sportat: yesman
Någon du ser upp till: Typ min syster
Vad finns alltid i din handväska: Alvedon, Penna, osv
Har du varit utomlands någon gång: jess
Vilken plats var finast: Turkiet, har bara varit där och i finlandxd
Största stad/städer du varit i: Göteborg typxd

 

 

personligt:
Har du någonsin tagit eller provat droger:aldrig i hela mitt liv

 

 

Prövat röka: yes
Prövat snusa: no
Druckit: yes
Har du piercing eller tatuering: jess
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Vet inte riktigt
Finaste komplimang du fått: Vet inte, blev väldigt glad en gång när en person sa att jag hade assnygga ben?? xD
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: yes
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: inte lika mycket som jag sårat någon men
Hur många sex-partners har du haft: haha

 

 

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: storstad
Hamburgare eller pizza: pizza ant, hanburgare suger
Kött eller fisk: kött
Hund eller katt: dunno
Aftonbladet eller expressen: whatevver
McDonalds eller MAX: donken ant, max suger xD
Vin eller Öl: öl
Charter- eller skidsemester: dunno
Sverige eller Utlandet: utlandet
Sport eller nyheter: nyheter
Hockey eller fotboll: beror på
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: don't care
Sommar eller vinter: sommar
Vår eller höst:vår
Flyg eller tåg: flyg
Bil eller buss: bil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0