Helgen

I fredags tältade jag med olivia Jesper och Elias, vi hade sjukt roligt. Sen igår på dagen vaknade vi sen låg vi bani tältet och typ chilla sen vid kanske 1 drog dom, sen på kvällen hade jag och Olivia myskväll hemma hos mig! Vi somnade innan 12 och vaknade vid 1 idag, jävligt skönt! Vid ungefär 3 fick ja ett sms av Amir som ville att jag skulle möta upp han i stan, vart ganska förvånad att han var här i skellefteå menmen! Jag och Olivia tog då på oss kläder och mötte upp honom, sen kom Filippa också! Ikväll har jag bara varit hos Olivia, vi har färgat lite hår, sett bbfinalen och ätit i mängder!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vem tyckte du skulle vinna BigBrother? Tycker du Hanna förtjänade att vinna:)?

2012-06-04 @ 00:20:33
URL: http://mariaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0