To fall in love is very easy, Staying in love is a challenge, Letting go is the hardest part.

Den här dagen har varit sååå lång så ja vet inte vad. Började med att jag inte sov ett piss på hela natten så vid halv 7 steg jag upp och gick ut på en prommis med Filippa, vi for på ica vid 8 och köpte varsin sallad och satte oss nere vid partybryggorna! Vid 9 började hon jobba så då for jag hem, städade mitt rum och såg film. Sen var jag med Olivia och sen Ella ett tag. Efter det ringde Emil och frågade om jag ville följa med han och Kenny och bada, kunde verkligen inte tacka nej i värmen.. Vi försökte få tag i Malin men hon hade av mobilen så det slutade med att vi for till hamn och våldgästade hennes hus. Hon låg såklart och sov. Men ja fick upp henne, sen for vi och bada sen mötte vi upp Elias och Jesper och var med dom ett tag, sen var vi med Emil och Kenny igen, vi fick till och med en kompis i baksätet påvägen hem från Kåge! Nämligen Kenny fina hund!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0