tidsfördriv

1. Tänk på den sista person som sa att jag älskar dig, tror du den menade det?
Hoppas jag, bäst för henne;)

2. Vill du bli tillsammans med en 18-årig vid ålder du är nu?
ingen som jag har på tråden iaf?

3. När var sista gången du var aggresiv och glad på samma gång?
typ midsommar?

4. Skulle du någonsin le mot en främling?
jadå
 
5. Finns det någon person i din närhet som är upprörd över att du har kontakt med en speciell person?
Förmodligen

6. Har du hört en låt som påminner dig om någon idag?
Japp

7. Vad exakt har du på dig just nu?
byxor, linne
 
8. Hur ofta lyssnar du på musik?
Ungefär hela tiden

9. Bär du jeans eller mjukisbyxor mest?
Jeans, fast när jag är hemma går jag alltid i mjukisar
 
10. Tror du att ditt liv kommer att förändras dramatiskt före 2013?
näe
 
11. Är du en social eller en asocial person?
beror väl på, oftast social i guess

12. Har du någonsin kysst någon vars namn börjar med bokstaven “A”?
Ja

13. Vad sägs om “R”?
ja (?)
 
14. Bryr du dig om folk pratar illa om dig?
Klart att jag bryr mig men orkar inte göra en stor grej av de

15. Om du kunde ändra din ögonfärg, skulle du?
Jepp
 
16. Finns det en kille som du skulle göra absolut allt för?
Nog finns det de!

17. Nämn något om den här dagen du ogilla
ingen sol
 
18. Är det gulligt när killar kysser dig på pannan?
Hur gulligt som helst

19. Är du tillsammans med den senaste personen du pratade med?
Höhhö nej

20. Finns det någon som regelbundet (andra än familj) säger “Jag älskar dig” till dig?
Varje dag

21. Har du någonsin velat ha någon du kunde inte ha?
Jasi
 
22. Vem var den sista personen du talade med innan du gick till sängs igår kväll?
Gick aldrig och la mig(A)
 
23.Får du en massa förkylningar? 
Jepp
 
24. Är det någon som hatar dig?
Säkert

25. Tycker du om att titta på skräckfilm?
Ja men helst inte om ajg ska sova ensam den natten
 
26. Vill du ha hål i din tunga?
Har haft de men skulle gärna ta om de

27. Om du var tvungen att ta bort ett år av ditt liv helt, vilket skulle det vara?
No idea 
 
28. När var sista gången du berättade att du älskar någon?
Igår

29. Tror du någon har känslor för dig?
Tror, men har ju ingen aning

30. Tror du att någon tänker på dig just nu?
näe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0